Tabit ibn Kora abu' l'Hasan ibn Marvan al-Sabi al'Harani (Thābit ibn Qurra al-Ḥarrānī) (arapski ثابت بن قرة); Haran (Mezopotamija, danasnja Turska, 826. - Bagdad , 18. 02. 901. je bio arapski matematicar i astronom.

Tabit je na prijedlog Mohameda ibn Muse ibn Sakira dosao studirati u Bagdad kod Sakirovog brata Bani Musa. Bio je na celu grupe prevodilaca koji su porijeklom bili poganski pseudo-Sabejci iz Harana. Maternji mu je bio Sirjacki jezik, a govorio je i starogrcki jezik te istakao prijevodima antičkih tekstova na arapski, posebno autora kao sto su Apolonije, Arhimed,Euklid i Ptolomej. Tabit je preradio Hunaynov prijevod Euklida i Ptolomejevog Almagesta, a samostalno je preveo Ptolemejevu Geografiju.

Glavni pokrovitelj mu je bio abasidski kalif al-Mu'tadidu (892. - 902.), koji je s vremenom postao i njegov licni prijatelj te ga pozvao da kao gost zivi na njegovom dvoru.

Od njegovih samostalnih djela je malo sacuvano. Objavio je teoriju o trepidaciji i oscilaciji ekvinokcijskih tacaka, o kojoj se u srednjem vijeku dosta raspravljalo. Tabit je također objavio svoja zapažanja Sunca. U matematici je pronašao jednadžbu za prijateljske brojeve (Tebitov broj). Djelo mu je nastavio sin Sinan, kao i unuci Thabit i Ibrahim ibn Sinan.