(22.12.1887 – 26.04.1920)

Jedan og najvecih matematicara Indije. Vec sa 10 godina pokazao je interesovanje za matematiku. Dobio je knjige o trigonometriji, koje je napisao SL Loney. Do 12-e godine Sa 12 god pronasao je i neke svojeteoreme. Pokazao neobicne matematicke vjestine u skoli, osvojivsi priznanja i nagrade. Do 17godine proucavao je Bernoullijeve brojeve i Euler-Mascheronijevu konstantu. U periodu od 1912 do 1913, poslao je ptomjrtke svoje reoreme trojici i akademika na Sveucilistu Cambridge, od kojih je samo jHardy prepoznao genijalnost njegovog rada. Pozvao ga je da ga posjeti i radi sa njim u Cambridgu. Postao je Fellow of Royal Society i za jednog Fellow of Trinity College, Cambridge. Umiro je od bolesti, neuhranjenosti i infekcije o jetre infekcije 1920 u 32-oj godini. Tokom svog kratkog zivota, Ramanujan samostalno sastavio gotovo 3900 rezultata (uglavnom identiteta i jednacina). Mali broj ih je lazni, neeki su vec bili poznati ali je vecina kasnije dokazana. Neka od njegovih blavnih otkrica tek sada nalaze svohu primjenu u kristalografiji i teorija struna.

Uz pomoc V. Ramaswamy Aiyer svoj rad objavio je u casopisu Journal of Indian Mathematical Society. Jedan od prvih problema objavljenih u casopisu bio je;

Indija1.jpg
Indija2.jpg